مخلوقات جوجه عکاس

30

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ق.ظ

DSC_0036

"هوالبصیر"


کربلایت وطن سرخ ترین منظره ها
سیل جاری شده با روضه ات از پنجره ها

باز برخاسته با صور عزایت انگار
خیل جمعیت آسیمه سر از مقبره ها

می رسد تا که به سر قصه، بلند است بلند...
آه از حنجره ها ..حنجره ها..حنجره ها

بارها دیده همین چشم، همین چشم ضعیف
شده با نام تو وا، کورترینِ گره ها

بی چراغت همه ی عمر پی خود می گشت
کشتی نوح که گم بود در آن دایره ها

گفت آن پیر غلامت که فراموشی داشت
هر غمی جز غم تو می رود از خاطره ها

اعظم سعادتمند


هیئت حسین جان بجنورد

DSC_0038

DSC_0037

DSC_0030

DSC_0029

DSC_0006

DSC_0003

DSC_0002

نظرات  (۲)

Hmm به نظر می رسد مانند وب سایت شما اولین دیدگاه من بود (فوق العاده بود
طول می کشد) بنابراین حدس می زنم که من آنچه را که من نوشته ام و آن را می گویم خلاصه می کنم، من کاملا از آن لذت می برم
وبلاگ شما من هم یک نویسنده وبلاگ نویس مشتاق هستم، اما من هنوز برای همه چیز تازه هستم.

آیا نکته ای برای وبلاگنویسان تازه کار داری؟ واقعا واقعا
قدردانی از آن
  • std screening near me
  • پس از خواندن این پاراگراف فوق العاده، پس از خواندن، خوشحالم که دانش خود را به اشتراک می گذارم
    اینجا با دوستان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">