مخلوقات جوجه عکاس

آموزش 2

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۱۳ ب.ظ

برای یک لحظه به ترکیب و ساختار عکس فکر کنید

نیازی نیست که قوانین زیبا شناسی در عکاسی را بشناسید.

تنها کافی است برای یک لحظه به داستانی که قرار است با عکس خود بیان کنید، فکر کنید.

سعی کنید سوژه عکاسی خود را در بهترین موقعیت قرار داده و کادربندی خود را با دقت انجام دهید.

سعی کنید همه بخش‌های مورد نظر شما در کادر عکس جا بگیرند. اجسام و اشیاء غیرضروری را از پس زمینه عکس خارج نمایید.

در نهایت تلاش کنید عکاسی از سوژه مورد نظر خود را از چندین زاویه مختلف انجام دهید تا بعدا بتوانید بهترین آنها را انتخاب نمایید.

نظرات  (۴)

  • برف دونه
  • سلام
    ممنون بابت آموزش
    من متوجه نشدم، مگه قراره پشت هر عکس یه داستان باشه؟!!

    بعد اونجا که فرمودید کادربندی خود را با دقت انجام دهید، خب اصن مشکل همینه. من خودم حس می کنم گاهی مشکل کادربندی دارم. ینی نمی دونم چجوری بشه قشنگ تر میشه. مثلا نمی دونم یه چیزیو کی از دور بگیرم، کی close up

    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    عکس یا باید خودش زبون داشته باشه و داستانش رو تعریف کنه
    و یا عکاس همیشه پیش بیننده ها باشه و جریان عکاسی ازش و اون زاویه رو تعریف کنه
    حالت دوم معمولا امکان پذیر نیست
    واسه کادر بندی هم عرض میکنم :)
  • برف دونه
  • آها ینی جلوجلو پرسیدم درس رو استاد؟!  ^___^
    پاسخ:
    :D
  • پاک باخته
  • گاهی عکس ها خودشون از یک رمان هم گویا ترن
    ممنون بابت آموزش
  • خادم الحسین
  • +++

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">